marți, 20 martie 2012

War horse

Legat de titlul acestui post, cel mai mult imi plac filmele gen razboi, aici vreau sa amintesc despre super filmul, din punctul meu de vedere, War Horse(2011), eu ii acord o nota de 9 acestui film. In film este vorba despre primul razboi mondial si lumea din acea perioada. Titlul filmului este foarte sugestiv, in prim plan este calul unui pusti dintr-o ferma engleza. Ce m-a impresionat foarte tare este legatura care se creaza intre pusti (jucat de actorul Jeremy Irvine) si calul sau. Desfasurarea actiunii are loc pe campul de lupta, calul fiind vandut unui soldat pentru a participa la razboi. In cele din urma, cei doi, calul si pustiul(devenit intre timp si el soldat) se reintalnesc pe frontul de lupta. Un moment nemaipomenit. Probabil, mi-a placut atat de mult pentru ca ador caii. Mi se pare niste creaturi superbe, care emana putere, libertate....
Vizionare placuta! Merita vazut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu